In eenvoudige taal: wat je moet doen als jij of iemand anders corona heeft

01 april 2020

Stel: je hebt een (licht) verstandelijke beperking of bent laaggeletterd. En dan blijkt ineens dat je besmet bent met het coronavirus. Wat moet je dan doen om weer beter te worden? Daar is de laatste tijd al veel over geschreven. Alleen niet altijd in begrijpelijke taal.

Daarom heeft Koraal in samenwerking met Taal voor allemaal en artsen twee boekjes gemaakt. Die leggen in begrijpelijke taal uit wat je moet doen. Eén boekje is bedoeld voor mensen die besmet zijn geraakt met het coronavirus. En het andere boekje is voor de groepsgenoten.

Je kunt de boekjes downloaden door op onderstaande items te klikken:

Terug naar het overzicht